Seizoensafsluiting Jeugdkerk WUUR

Als afsluiting van een geslaagd jeugdkerk seizoen met de WUUR jongeren stonden leuke activiteiten op de planning: glowgolf en lasergamen. Vrijdag 19 juni was het zover! Op een lege maag kun je deze activiteiten niet doen, dus we zijn gestart in Roodeschool met patatjes eten en gezellig bijkletsen. En dat kletsen kunnen deze jongeren! Leuk om te zien dat de jeugd elkaar steeds beter leert kennen.

Na het eten zijn we met elkaar richting Tolbert gegaan. Daar eenmaal aangekomen konden we gelijk starten met een potje glowgolf. In verschillende groepen ging de jeugd de 18 holes langs om in zo min mogelijk slagen de bal te putten. Dit viel niet altijd mee…

Na een korte pauze stond de 2e activiteit op de planning. Na een uitleg werd de jeugd verdeeld in meerdere groepen zodat we tegen elkaar konden strijden. In 12 minuten was het de bedoeling om zoveel mogelijk mensen van een ander team te raken met je laser geweer. In een ruimte vol met obstakels en hoekjes om te verstoppen moest je op jacht gaan naar de tegenstander. Iedereen werd lekker fanatiek en er werd flink door de ruimte gerend. Na afloop werd de uitslag geprint en kon je gelijk zien hoe veel mensen je geraakt hadden, maar ook hoe vaak je zelf geraakt was. Ook werd het winnende team bekend. We kunnen vaststellen dat de leiding in ieder geval niet de winnaars waren.

Het was een gezellige avond en een mooi jeugdkerk seizoen.

Deze activiteit is mede mogelijk gemaakt door de opbrengst van de collecte van de laatste schuurdienst.

 
terug
×